FANDOM

Wodnik
Avatar
Wodnikq
Ring Names Wodnik
Wzrost 6 ft inch ( 185 cm)
Waga 187 lbs ( 85 kg )
Urodzony 14 luty 1992
Olsztyn
Zapowiadany z: Asgard
Debiut 2012

Wodnik-zawodnik,pracujący obecnie w Revolution Wrestling Federation

Kariera ringowaEdytuj

Lokalna SzkółkaEdytuj

Wodnik rozpoczął swoją przygodę z wrestlingiem w wieku czternastu lat.Zapisał się wtedy do lokalnej szkółki wrestlingowej.Przez dwa lata nie odnosił zbyt wielkich sukcesów,ani nie był wybitnym zawodnikiem.

Lokalna Backyardowa FederacjaEdytuj

Po dwóch latach w szkółce,Wodnik postanowił pójść krok naprzód i nawiązać kontakt z miejscową backyardową federacją.Przez cztery lata pobytu,zdołał zdobyć wszystkie tytuły w federacji w tym 2 x Tag Team Championship z Lil G.

Revolution Werstling FederationEdytuj

Początek i debiutEdytuj

Wodnik wraz z dużą grupą zawodników,spróbował swoich sił w tryoucie zorganizowanym przez Revolution Wrestling Federation,który przeszedł pomyślnie,co doprowadziło do tego,że 19 Lipca 2012 r. podpisał kontrakt z RWF.23 Lipca 2012 stoczył swoją pierwszą walkę przeciwko Dakariemu,którą wygrał.

Początek AsgardiansEdytuj

30 Lipca 2012 był jednym z przełomowych dni w Revolution Wrestling Federation. Stworzono dywizję Tag Teamową.Podczas debiutu Wodnika,pg21 zauważył w nim potencjał,i postanowił zaprosić go do współpracy jako Tag Team partner.30 Lipca 2012 pg21 i Wodnik zadebiutowali jako Tag Team przegrywając ze Skipperem oraz Rafciem27.Tydzień później już jako Asgardians,podczas turnieju o pasy Tag Teamowe,wygrali swoją pierwszą walkę przeciwko Union Oportunist Team.

NXTEdytuj

3 Sierpnia 2012 r. w RWF rozpoczął się pierwszy sezon NXT.Wodnik został jednym z siedmiu rookie,a jego mentorem został ceron.Podczas NXT Contest na SummerSlam, ceron pomógł Wodnikowi zwyciężyć w jego walce.Po SummerSlam oraz porażce na tej gali cerona z Blalightem o pas Interkontynentalny,ceron ostrzegł Blalighta przed Wodnikiem,nazywając go bestią,którą spuści ze smyczy,aby zemścił się za swoją porażkę.W tym momencie rozpoczęły się słowne przepychanki pomiędzy Wodnikiem a Blalightem.27 Sierpnia 2012 r. odbył się finał NXT pomiędzy Wodnikiem a sabbathfanem.Wodnik przegrał to starcie i stracił szansę na walkę przeciwko Blalightowi na Night of Champions.

AsgardiansEdytuj

W czasie pierwszego sezonu NXT,Wodnik został ostro skrytykowany przez jednego z rookiech Nightmara,który rzucił mu wyzwanie na walkę.Wodnik zaakceptował wyzwanie,lecz walka się nie odbyła.Kilka dni później Wodnik namawiał pozostałych uczestników NXT aby dołączyli do nowej stajni,zapewniając,że razem mogą dużo osiągnąć.Jednak taka propozycja nie spodobała się członkom Union Opportunist Team,którzy rzucili wyzwanie Wodnikowi i Nightmarowi na walkę Tag Teamową.Wodnik jednak nie mógł zawalczyć,ze względu na finał NXT,więc za Wodnika w Tag Teamie z Nightmarem zawalczył pg21.W tym momencie Asgardians stała się stajnią,składająca się z trzech osób. Po kilku tygodniach do Asgardians dołączyli Sisoris oraz sabbathfan.

RWF Survivor Series 2012Edytuj

Po wydarzeniach z NXT kariera Wodnika zatrzymała się na kilka miesięcy.Wodnik został wycofany przez władze Revolution Wrestling Federation na tak zwany drugi plan.29 Października 2012 r. wygrali Triple Threat match o pasy Tag Teamowe przeciwko Two Dudes from Attitude oraz ceronowi,który po rozpadzie Red Angels walczył samodzielnie.Asgardians zostali mistrzami Tag Teamowymi.Ze względu prywatnych spraw ceron,który miał być kapitanem drużyny REVO na Survivor Series musiał odejść z federacji.Wyznaczył jednak swojego następce,którym został członek Asgardians pg21.Kapitan miał prawo wyboru dwóch osób do swojej ośmio osobowej drużyny.Wybrał Wodnika oraz kakmica.Przez kilka następnych tygodni Wodnik walczył przeciwko znanym członkom Drużyny Attitude kierowanej przez Schoopa.Po pasjonującej walce na Survivor Series wygrała drużyna Attitude.

Konflikt w AsgardiansEdytuj

Po przegranej walce podczas Survivor Series Wodnik skupił się na Tag Teamie.19 Listopada podczas walki przeciwko The Shooters Wodnik został zaatakowany przez Sisorisa oraz sabbathfana.Kilka dni później Sisoris wypowiedział się o tymże incydencie.Stwierdził,że Wodnik wraz z pg21 niszczą wizerunek Asgardians .W tym momencie rozpoczął się pojedynek o nazwę "Asgardians",który zakończył się po TLC .Wodnik oraz pg21 mogli zachować nazwę Tag Teamu.Po kilku tygodniach rywalizacji Wodnik pogodził się z Sisorisem

Mistrz Tag Team
Trophy tt

Tytuły tag team

Trophy us

US Champion

Więcej z Fandomu

Losowa wiki