FANDOM

Phor Cillic
Ring Names Phor Cillic
Wzrost 6 ft 0 inch. ( 1,81 m )
Waga 187 lbs ( 85 kg )
Urodzony 12 luty 1992
Olsztyn, PL
Zapowiadany z: Olsztyn, PL
Debiut 2011

Phor Cillic (ur. 12 lutego 1992) - zawodnik i wokalista obecnie pracujący m.in. w RWF.

Kariera ringowaEdytuj

Wczesna karieraEdytuj

Pierwsze spotkanie z zapasami nastąpiło w wieku 10 lat wraz z rozpoczęciem treningów w lokalnym klubie zapaśniczym. Podczas trzyletniego okresu treningowego nie doszło jednak do żadnych znaczących sukcesów na polu amatorskich zapasów. Treningi wznowił w 2010 roku w celu nabrania formy do przyszłych wyzwań na ringu.

S1W (2011-2012, 2013-?)Edytuj

Od pomysłu do ChairmanaEdytuj

W październiku 2011 roku był jednym z pomysłodawców federacji wrestlingowej działającej pod siecią MyCraft. W Listopadzie zaś doszło do pierwszej gali federacji S1W, na której brał udział w dwóch z sześciu walk o pasy. Szybko też został głównym bookerem federacji. W maju przejął najważniejszy pas federacji, S1W Diamond, który dzierżył przez półtora miesiąca. W sierpniu jednak Phor ogłosił czasowe rozstanie z federacją z powodu problemów prywatnych.

W ciągu 8 miesięcy "rządów" Phora przez federację przewinęło się ponad 400 kandydatów na zawodników, z których szansę na walkę otrzymało ledwie 94. Działały dwie dywizje wiekowe, dywizja Tag Team oraz dywizja Diw.

Reaktwacja i Dywizja Core Edytuj

Podczas jego nieobecności, federacja S1W podupadła ogłaszając zawieszenie w listopadzie 2012 roku. W lutym 2013 roku doszło do decyzji na temat reaktywacji federacji, do którego w dużej mierze się przyczynił. Rychło wprowadził też zasady podobne do RWFowych, podczas przebudowy tworząc w federacji dywizję Core. W kwietniu 2012, po serii meczów zakończonych jako no-contest, zdobył pas S1W Core pokonując Michalo.

RWF (2013-?)Edytuj

Obserwacja treningów i pierwsze walkiEdytuj

W budynku fedracji RWF pierwszy raz pojawił się w lipcu 2012, podczas tzw. "Inwazji Atitude". Zajmował się jednak tylko obserwacją systemu treningowego czy też pomysłów bookerów. Treningów podjął się dopiero na początku roku 2013, przegrywając w swoim debiucie. Szybko został przyjęty na ucznia innego z zawodników, Filipa.

Why So Serious i feud z ShootersEdytuj

W lutym doprowadził do debiutu swojego brata na ringu RWF. W lutym, także na ringach RWF, doszło do reaktywacji tag teamu Cillic Dynasty. W marcu zaś tagteam został ogłoszony częścią stajnii Why So Serious prowadzonej przez jego mentora. Sam Phor brał czynny udział w jej pierwszym feudzie z Shooters, doprowadzając do jej zwycięstwa w ośmio-osobowym Tag Team Matchu na RWF WrestleManii 2013. Był też najmłodszym stażem uczestnikiem turnieju King of the Ring w 2013 roku.

"The Critic" i Cillic Stars System Edytuj

Po WrestleManii wpadł na pomysł oceniania walk zbliżony do systemu gwiazdek Meltzera, przydzielający meczowi gwiazdki w zależności od dyspozycji walczących. Zaczął też wtedy niezbyt pochlebnie komentować starcia, które w jego systemie gwiazdek wypadły nadwyraz blado. (2 1/4 gwiazdki i poniżej) Ocena walki Schoopa z Vercynem (1 3/4 gwiazdki) wywołała sprzeczkę z ówczesnym pretendentem do pasa RHC.

CharakterEdytuj

Phor wzoruje swój wygląd ringowy i część movesetu na motywach japońskich legend. Jego najpopularniejszy pseudonim - Nocny Wróbel - został wzięty z odmiany tamtejszych stworzeń, których śpiew przynosił ludziom ślepotę.

We WrestlinguEdytuj

  • Finisher
    • Night Sparrow's Landing (backflip three-quarter facelock falling inverted DDT)
  • Sygnatury
    • Różne odmiany asian mist, w tym jedna nazwana:
      • Night Blindness (koloru czarnego)
    • Enzuigiri
    • Flying lariat
    • Front flip DDT
    • Full nelson drop
    • Lariat takedown
    • Shoulder block takedown
  • Pseudonimy
    • "The Night Sparrow"
    • "The Winged Chairman" (używane we wczesnym S1W)
  • Entrance Themes
    • "Mou uta shika utaenai" by Sekken-ya
    • "Night Bird" by .709sec

Tytuły i osiągnięciaEdytuj

  • Revolution Wrestling Federation
    • Uczestnik King of the Ring 2013
  • Server ONE Federation
    • S1W Diamond Champion (1 raz)
    • S1W Core Champion (1 raz, aktualny)
  • Nieoficjalne
    • 4-star match (1 raz - z pg21, RWF)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki