FANDOM

Daredevil
Avatar http://imageshack.us/a/img87/3334/beznazwy4cm.png
Ring Names Daredevil
Wzrost
Waga
Urodzony 29 kwietnia 1995
Bielsko Biała, PL
Zapowiadany z: Bielsko Biała,PL
Debiut 2012

Daredevil (a.k.a. krzychu17b) ur. 29 kwietnia 1995r. w Bielsku-Białej, obecnie mieszka w Buczkowicach. Polski wrestler, występujący w REVO Wrestling. Zadebiutował na gali Week@30, po tym jak został zwerbowany ze szkoły Attitude.

Początkowo próbował kariery singlowej, jednak specyficzny charakter i ambicje na zdobycie "Świętego Graala", połączyły go z innym nowicjuszem Sisorisem. Razem stworzyli Union Opportunist Team. Niestety brak doświadczenia i zgrania spowodował, że przegrali wszystkie pojedynki w Tag Team Tournament. Mimo niepowodzeń Kakmic dostrzegł w nim potencjał i wziął pod swoje skrzydła jako mentor i pierwszym NXT, a także przyjął UOT do stajni KAC. Obecnie nie prowadzi żadnego feudu.

Odchodząc z KACa rozwiązał swój Tag Team Union Oportunist Team.

Przez wiele tygodni był atakowany przez Sisorisa. Na Night of Champions doszło do ich pierwszej walki, która zapoczątkowała feud. Daredevil pokonał swojego byłego TT partnera na @week 41. Na tej samej gali zawiązał nowy Tag Team tym razem z Mistrzem Interkontynentalnym - Blalightem.

Na @week42 doszło to walk eliminacyjnych do 7-man Hell In A Cell Match for IC. Daredevil zremisował z Vercynem do doprowadziło do ich kolejnej walki na @week 43.

Finishery:

  1. The Holy Graal Bomb (High-angle swan dive senton bomb)
  2. 450 Splash
  3. Boston crab - submission

Nicknames:

  1. Crazy-man
  2. Crazy-devil
  3. Daredevil

Entrance theme:

Papa Roach - Still Swingin'

Trainers:

1. Kakmic

2. Blalight

Tag Teams:

1. Sisoris - Union Oppoturnist Team

2. - Blalight - The Shooters (obecnie)

Osiągnięcia:Edytuj

1. Wygrany feud z byłym TT partnerem Sisorisem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki